Mennyire tetszik a blogom?

Összes oldalmegjelenítés

2013. július 1., hétfő

Hirtelen

November 5. 

Szerda


Tegnapelőtt mikor elmentem Ádámmal sétálni,és elmondtam neki hogy megyek Franciaországba,ő is nagyon örült,bár kicsit irigyelt,de megígértem neki hogyha felnőttek leszünk,majd elmegyünk ketten is. Anyáék meglepődtek,viszont boldogok voltak,hogy Boti ennyire rendes. Ma reggel nagyon hamar keltem fel,ezért egy kicsit mixeltem,majd elindultam a suliba.
  • A kinézetem: -2
  • A hangulatom:5 (Nem nagyon akarok suliba menni,viszont látom a barátomat)
  • Mikor vártam a buszt jött egy autó és lecsapott vízzel: 10!!! Remek..Jól kezdődik a  nap..
Beértem,odajött hozzám egy lány,hogy a tesitanár sürgősen keres engem.
Mit akarhat tőlem pont a tanárnő? Nem vagyok nagyon sportos,bár 3 évig kézilabdáztam.. Csak aztán új edzőnk jött,és abbahagytam,mert állandóan kiabált velem..

-Na végre Zsófia,hogy idetaláltál! Ugye mint tudod,ma van a kézilabda döntő,a két iskola közötti kupán. Tudom,hogy te kézilabdáztál,azt viszont nem tudom hogy hogy játszol. Az egyik játékosunk,Vivien,tegnap lesérült.Szükségünk van rád,mert különben nem jön ki a csapat. Ma iskola után van egy két órás edzés,kérlek gyere el és megbeszéljük a részleteket. Rendben?
Körülbelül ilyen fejjel néztem rá,de végül beleegyeztem. Igaz,még mindig nem tudom felfogni. Én annyi ember előtt fogok játszani? Bementem a terembe,és mindent elmeséltem Ádámnak. Mivel ő focizik 100%-osan megértett. Neki jövőhéten lesz a döntő meccse,de már volt egy,és azt mondta,hogy nem szabad másra figyelni,csak a játékra. Se a nézőkre,se senkire,csak a játékra. Megfogom fogadni a tanácsát,bár az biztos,hogy nagyon félek... :(
Visszatérve Ádámra.

"Sziasztok". Monori Ádám vagyok,8 éve focizok,már nem hobbinak tekintem,mert felnőttkoromba is ezzel szeretnék foglalkozni.. Bár nem tudom ez mennyire fog sikerülni. Nem nagyon tudok bemutatkozást írni sajnos,elég humorosnak tartom magam..Meg jóképűnek.. Ne felejtsük el,hogy azért nem vagyok egy hülye gyerek (:P),szóval igen,eléggé egoista vagyok.Van egy kishúgom,aki 8 éves. Kedvenc színem a kék,és imádom az Így jártam anyátokkal sorozatot.(Barney forever :D)
Ja és az én kis Szofimat :P.

Na igen,majd még úgyis kifog derülni az írásaim alapján néhány dolog róla. Amúgy ma egyik órán sem figyeltem oda,a meccsre gondoltam. Mikor végre kicsöngettek,mentem a két órás edzésre. Bementem az öltözőbe,és lényegében senkit nem ismertem.
-Szia,hát te? -Kérdezte tőlem mosolyogva egy lány,majd hirtelen mindenki rám nézett.
-Sziasztok,a nevem Szofi,és ma megkért a tanárnő hogy álljak be a csapatba a mai meccsre,mert egy ember lesérült. Általánosban kéziztem három évig.
-Jaaa,értem. Hát akkor üdvözlünk Szofi. -Mondta egy másik,elég kedvesen.
Úgy látom nem lesz gond.
Na igen,egy ideig nem is volt...
FOLYTATÁS ESTE 10 KÖRÜL!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése