Mennyire tetszik a blogom?

Összes oldalmegjelenítés

2013. június 26., szerda

Eredményhirdetés

-Eredményhirdetés után-

Na szóval.. Beértem a terembe,ahol az egész eredményhirdetés zajlott,kb. 200 ember ült ott,persze,hogy Peti is. Mutatott,hogy menjünk oda anyáékkal,de inkább a tőle legtávolabbi helyet foglaltuk el. Elkezdődött..Anya,és apa kezét szorítva hallgattam,ahogy egy férfi azt ecseteli,hogy mennyire jó zenéket küldtünk be mindannyian.
-...Legszívesebben mindenkit első helyre tennék be!..De mivel sajnos ezt nem lehet..Az első három helyezettet jutalmazzuk. A harmadik helyezett..
Nagy csend volt a terembe,mindenki azt várta hátha az ő nevét mondják.
-Modori Krisztián,a nyereménye pedig 50 ezer forint,és egy névre szóló oklevél!
Nagy taps fogadta,kiment egy körülbelül 160 cm-es fiú,gratuláltak neki,majd folytatta..
-..A második helyezett nem más mint...
...Kovács Zsófia,nyereménye nem más,mint 75 ezer forint,és egy névre szóló oklevél!

IGEN!EZ ÉN VAGYOK! Alig tudtam a lábamra állni,annyira izgultam,bár nem tudom mi miatt..Ennyi ember előtt még sose "szerepeltem". Szépen lassan kimentem,átvettem a díjamat,majd örömömben elsírtam magam. A nagy boldogságom nem sokáig tartott,miután meghallottam a következőt.
-..És az első helyezett,Magyar Péter!!!! Gratulálok!!! A nyereményed egy saját CD,és 100ezer forint,meg persze oklevél!
Nagy büszkén kiment,persze előtte rám nézett,egy nagyon egoista arckifejezéssel. Nem akarok erre gondolni,már kiidegeskedtem magam,örülök,hogy második lettem,de akkor is,én sokkal több zenét csinálok,mint Peti,mégis ő lett az első. Na de nem baj. Viszont mikor kijöttem a teremből,odajött hozzám a "közvetítő" férfi,megdicsért,és azt mondta,hogy neki én voltam a személyes kedvence. Nagyon jól esett,és kicsit sikerült is megnyugodnom. Visszatérve,most mesélnék néhány dolgot,mert az utóbbi időben sok mindent kihagytam. Szandi. Tudjátok,az a lány,aki kitalálta,hogy írjanak nekem névtelenül úgymond "szerelmes" levelet. Elfelejtettem említeni,hogy kirúgták  a suliból. Azóta senki nem hallott róla semmit,bár én néha látom,egypár gyerekkel,persze mindegyikük teljesen részeg.. Az Ádámmal való vacsorázásomról pedig csak annyit mondanék,hogy eljött értem,anyával előtte nap vettünk egy gyönyörű ruhát,kiengedtem a hajam,na és mikor ideért,életem első filmjelenete MEGTÖRTÉNT!! Ott álltam a lépcső tetején,lassan sétáltam le,Ádám ott állt az ajtóban,és mikor leértem csak ennyit mondott:
-Te vagy a leggyönyörűbb  a világon.
-Szeretlek.
-Én is.
Aztán anya jött,és lefotózott minket,majd megbeszéltük,hogy legkésőbb 10-re itthon vagyok.
Igen,most már én is mondhatom,hogy filmbeli jelenetben volt részem. (:D) Elmentünk az étterembe,kellemeset beszélgettünk,utána este hazasétáltunk. Nekem már annyira nyomta a lábamat a cipő,hogy inkább mezítláb tettem meg az utat. Ne felejtsem el,holnap minden fontos információt leírok róla,viszont most alszok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése